Wednesday, June 28, 2023

Selamat Hari Raya Aidiladha Dan Hobi Baru

 Aku rasa nak buat hobi baru iaitu mewarna. Oleh sebab aku tak pandai melukis, jadi aku decide nak jadikan mewarna sebagai hobi baru. Sebelum ni aku habiskan masa lapang dengan membaca dan tengok movie, tapi aku rasa dua benda tu memerlukan masa dan fokus. Jadi, ianya agak susah nak dibuat sekarang sebab tak jumpa novel yang betul-betul menarik dan kena berebut TV dengan Ariana dan Gibran. Boleh juga tengok movie kat handphone tapi macam tak seronok pulak bila terpaksa menghadap phone selalu depan Ariana dan Gibran. 

    Jadi, aku harap hobi mewarna ni boleh distract aku dari tengok Tik Tok dan media sosial yang lain. Tapi hobi ni hanya akan bermula bulan depan sebab aku belum beli lagi magic colour. Ya, aku akan gunakan magic colour, bukan water colour atau pencil colour. Sebab aku terpengaruh ada orang jual warna tu kat Tik Tok Shop. 

No comments: