Friday, March 1, 2013

Setahun

Hari ni genap setahun peristiwa keguguran tu. Alhamdulillah..Allah telah menggantikannya. Waktu menerima berita tu, rasa macam tak percaya dan tak mahu percaya, sebab takut kecewa. Setiap bulan selama setahun ni aku sering kecewa. Alhamdulillah..akhirnya Allah mendengar doa aku. Walaupun rasa fobia dulu masih ada, tapi kini aku lebih berhati-hati. Mujurlah suasana kat sekolah dah tak macam dulu. Tak tension, pegi sekolah pagi pun tak ada jammed macam dulu..aku lebih tenang. Mungkin inilah masa yang terbaik.

Dan aku berdoa agar Allah memberikan aku kekuatan dan kesihatan untuk membawa rezeki yang Dia kurniakan kepada aku. Sebab aku yakin Allah tahu apa yang terbaik untuk aku dan Dia menguji aku sebab dia sayangkan aku. :-)


6 comments:

mama munif said...

Alhamdullah..moga ziana dan baby slamat hingga tiba saatnya melahirkan nnti...moga lpas ni tmpiasnya kena kat mama plak, 14 march nnti genap 9 bln dah arwah anak mama kembali kepada penciptanya...jga dri dan kandungan dgn baik ye....jgn stress2 lgi , k....

Hujan Malam said...

mama munif,

terima kasih..tula..berkat doa setiap hari..saya doakan mama juga akan dapat rezeki itu nanti..amin..

azinuj said...

alhamdulillah..tahniah ziana...jaga diri dan kandungan elok2 ye..jgn tension2..dan jgn wat keje berat tau...

Hujan Malam said...

hehe, mekasih jun

xerces blue said...

banyakkan baca surah2 dlm quran dan bykkan pikir +ve. baik utk bayi dan ibu juga. tahniah. semoga dpt anak yg sihat dan soleh

Hujan Malam said...

xerces blue,

mekasih..insyaAllah..amin..:-)