Monday, December 31, 2012

Happy New Year

Lagi beberapa jam tahun 2012 bakal berakhir. Kejap je rasanya masa berlalu. Tahun 2012 boleh dikatakan tahun yang tak best untuk aku. Episod kguguran membawa impak yang agak besar dalam hidup aku. Itu antara dugaan terbesar dalam hidup aku. Disusuli dengan tanda-tanda kemurungan yang aku alami sampilah tekanan darah aku tinggi akibat stress. 2012 memang bnyak menguji aku. Tapi aku positif sebab aku percaya apa yang berlaku memang ada hikmahnya. Pasti ada kemanisannya walaupun aku tak tahu apa.

Aku tak ingat apa azam 2012 aku. Tapi tahun ni berazam konon-kononnya tak nak minum air manis. Tengoklah setakat mana boleh bertahan. Sebab aku macam dah berjaya tak makan McD sejak Israel serang Palestin tu. Harap-harap akan berterusan la.

Aku harap juga aku boleh kawal stress di tempat kerja. Mungkin dulu tak pandai handle sampai boleh kena tekanan darah tinggi, so harap tahun depan aku boleh handle. yang paling penting jangan bawak kerja balik rumah macam dulu. Kerja di sekolah siapkan di sekolah. Rumah adalah untuk tempat berehat dan bersama orang yang tersayang.

Bercakap tentang orang tersayang, aku harap aku akan jadi isteri, anak dan menantu yang baik. Yang mampu menggembirakan hati semua. Insyaallah.

Apa-apapun selamat tahun bar semua. Semoga tahun 2013 akan menjadi tahun yang terbaik untuk kita semua. Amin.

No comments: